Subject: FW: Ehitusloa taotlus nr. 2311271/17250
From: Triinu Mänd <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Wed, 20 Dec 2023 17:14:40 +0200

Palun registreerida mulle lahendamiseks kui tagasi olen.

Viimase kirja viit: 7.1-2/23/23810-2

From: Marko Raid - Aquare OÜ <[email-masked]>
Sent: Tuesday, December 12, 2023 11:59 AM
To: Triinu Mänd <[email-masked]>
Subject: Ehitusloa taotlus nr. 2311271/17250

Tere

Olete teinud projektile märkused, mis vajavad teiepoolset põhjalikumat
selgitustööd.

1.	Majandus- ja taristuministri 17.07.2015 määrus nr 97 „Nõuded
ehitusprojektile“ § 9 lg 6 sätestab, et põhiprojekt koostatakse sellisel
tasemel, mis annab selged ja üheselt mõistetavad tehnilised lahendused
tehnovõrgu rajamiseks. Tulenevalt eeltoodust korrigeerida materjale ja
anda vähemalt riigitee kaitsevööndi ulatuses konkreetne tehniline lahendus
tehnovõrkude rajamiseks. Muuhulgas tuua seletuskirjas välja torustike
paigaldusnõuded riigiteede kaitsevööndi piires. Palun välja tuua, mis on
projektist puudu ja arusaamatu. Peatükk 3.4 kirjeldab torustike
paigaldusnõudeid.

2.	Projekteeritud lahendus peab olema ruumiliselt määratletud.
Projekti asendiplaanil peavad olema ära näidatud tehnovõrgu kaugused
iseloomulikes kohtades teekatte servast ja/või tee teljest ning teemaa
piirist, avatud kaeve korral ehituskaeviku piirjooned, ristisuunalistel
kinnistel läbiminekutel puurimiskaevikute asukohad ja piirjooned ning
nende kaugused teekatte servast, teemaa ja riigitee kaitsevööndi piirid,
ristumiste aadressid. Tehnovõrgud ristuvad teekattega. Millist mõõtu te
näha soovite? Kaeviku piirjoon on asendiplaanile kantud.

Parimate soovidega/Best Regards

Marko Raid

Projektijuht

E-mail:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Aquare OÜ

Mustamäe tee 6b

Tallinn, Harjumaa

www.aquare.ee <http://www.aquare.ee>

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

See e-kiri ja selle lisad võivad sisaldada konfidentsiaalset
informatsiooni, mis on mõeldud ainult kirja saajale. Kui see  kiri  ei ole
mõeldud Teile, palun kustutage kiri  ja kõik selle koopiad. Saadetud
e-kiri on konfidentsiaalne ning teil ei ole õigust selles sisalduvat
informatsiooni enda huvides ära kasutada ega seda teistele osapooltele
edastada.

This email and its attachments might contain confidential information,
which is meant only for the use of the recipient. If the message is not
intended for you, please delete it and all its copies. Note that,
confidentiality applies to this message and you are not allowed to use the
information in it for your own benefit, nor can you forward it to another
party.